Drogi czytelniku!

Jeżeli masz pomysł na współpracę z nami - śmiało do nas napisz!
Jeżeli takiego nie masz, ale podoba Ci się nasz blog - również napisz!

Jesteśmy otwarte na pomysły kooperacji, a także chętnie porozmawiamy o Twoich kulinarnych gustach.
Mamy pomysły na gastronomiczne imprezy, spotkania, eventy, w których chętnie Ci pomożemy!

Nie zwlekaj - napisz! Oto adres mailowy:
mojamamagotuje@gmail.com

Wyszukaj na blogu

wtorek, 24 marca 2015

Krem z awokado i orzechów laskowych z dodatkiem gruszki

Czy często zdarza Ci się być szczęśliwym człowiekiem? Mam nadzieję, że tak, a czy często zdarza Ci się być szczęśliwym bez żadnego konkretnego powodu? Teraz się już pewnie musisz chwilę zastanowić, no, bo jak to, człowiek jest szczęśliwy ponieważ… i tutaj wymieniamy powody: jestem zdrowa, jestem zakochana, jestem bogata, odniosłam sukces itd. Tak, to są powody aby czuć się szczęśliwym/wą. Ale gdyby nie było tych czynników, myślisz, że również można mieć taki stan szczęścia? W prosty sposób tłumacząc, czy np. będąc bogatym jesteś szczęśliwy czy jednak czegoś Ci brakuje?

http://www.empik.com/sekret-szczescia-7-fundamentow-zyciowej-radosci-shimoff-marci-kline-carol,prod60822790,ksiazka-p



Do tej pory książki, podpowiadające co zrobić żeby stać się bogatym, jak w sobie kogoś rozkochać, albo jak odnieść sukces nie budziły mojego zainteresowania. Jakiś czas temu trafiłam jednak na książkę Marci Shimoff i Carol Kline „Sekret szczęścia –7 fundamentów życiowej radości”, uczącą krok po kroku, jak żyć, aby być szczęśliwym bez powodu. Książka ta zrobiła na mnie duże wrażenie.

Bardzo chciałabym Wam dzisiaj polecić tę pozycję.
Aby być szczęśliwym bez powodu musimy jednak włożyć w to trochę wysiłku, dokonać pewnych zmian w naszym życiu i sposobie myślenia, ale zapewniam, że warto!!

Ja próbuję - spróbuj i Ty.
Według Dalajlamy, który jest jednym z bohaterów książki, ważne jest, by wiedzieć, które nawyki sprzyjają odczuwaniu szczęścia w naszym życiu a które nie.
Może samo przeczytanie tej książki spowoduje, że poczujesz się szczęśliwszy/szczęśliwsza. Może ta książka zmieni Twoje życie i nauczy Cię jak się tym szczęściem dzielić z Rodziną i otoczeniem.

Powinieneś przeczytać tę książkę, jeżeli:
- odczuwasz lęk, depresję, niepokój, czy stres.
- jeżeli masz pieniądze i dostatek, ale potrzebujesz czegoś więcej, aby nazwać samego siebie szczęśliwym
- aby odzyskać radość życia, wewnętrzny spokój i dobre samopoczucie.
- jesteś pozytywnie nastawiony/nastawiona do życia, ale chcesz dowiedzieć się jak zintensyfikować to uczucie.



Dzisiaj na blogu polecam też deser, który powstał z połączenia moich dwóch ulubionych składników: awokado oraz orzechów laskowych i który sprawia, że mój poziom serotoniny (hormonu szczęścia) rośnie z każdą kolejną łyżeczką tego smakołyku.  Pełnia szczęścia na cały dzień!

Krem z awokado i orzechów laskowych z dodatkiem gruszki

Składniki:
  • 15 dag orzechów laskowych
  • 1 duże, dojrzałe awokado
  • 2 i ½  łyżki miodu
  • 2 łyżki kakao
  • szczypta soli himalajskiej
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • 1 gruszka
Przygotowanie:

Na suchej patelni podprażamy przez chwilę orzechy laskowe a następnie mielimy w młynku do kawy.
Awokado obieramy, kroimy w kostkę i skrapiamy cytryną.
Łączymy orzechy, avocado, sól, kakao, miód i miksujemy.
Podajemy z dodatkiem obranej i pokrojonej na kawałki gruszki.
Smacznego!



















Autor: Mama Wiosenny detoks

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa książka hmm... zaskakująca pozycja literacka ale jednak chyba się skuszę i przeczytałam w wolnej chwili (oj tej chwili mi trzeba)...

    A co do deseru, to jest pyszny.

    Pozdrawiam serdecznie

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, z czasem u nas tez krucho. Życzymy w takim razie chwili dla siebie! :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń